26 Şubat 2010 Cuma

zengin koca bulup hayatımı yaşicam felsefesine varım diyenlerden misiniz?

Sonunda aslında kısacık olan ama bir ömür kadar uzun geçen şubat ayını bitirdik. Sanırım evi otele çevirdin demekte haklılar, bütün ay evden çok işte geçti malesef... Ama öyle yada böyleee sonunda bitti... 2 hafta okuldan ve spordan uzak kaldım.Oturmaktan ve sürekli tıkınmaktan %4 fazlalık %14 olmuştur heralde.

Tüm bunlar olurken düşündüm taşındım ve şu zengin koca bulma işine karar verdim. Hatta henüz zengin koca adayı ortada yokken bile ben "hen night"ımı zaman kaybetmemek adına bankada herkesin huzurunda gerçekleştirdim. İşte resmi...


Veeeeee...
Artık yolculuk zamanı, bu beden tatile ihtiyacım var diye isyanlarda...Amsterdam ve Brüksel seyahati öncesi ufak çaplı bir Ankara yolculuğuna karar verdim.Karabük ve Safranbolu da duraklarımız arasında yerlerini aldılar.Uzun zamandır gitmemiş olmamdan dolayı hakkımda söylenenlere cevabım hazır şekilde yola çıkıyorum:)

Yaşasıııın tatiiiillll...

Hiç yorum yok: