9 Şubat 2010 Salı

biz ne prof lar gördük...

Sevgili blogum, =)
yoğun geçen bir haftanın sonunda stresli bir haftasonuna girdim. Tüm hafta Almanyadan gelecek iyi haberleri bekler tezahuratlarımızı hazırlarken, dedem bizi korkuttu. Kendine prof. diyen sevgili doktor demeye bin şahit isteyen mahlukat verdiği yanlış ilaç sonrası kendi ölüm fermanını yazmış oldu... Amaaa hiç merak etme tüm kuzenler bir araya geldik pusuyu kurduk dedecim:)

Geçen 24 saatin sonunda dedem sanki ruyadan uyanmış gibi baktı bize, "vayy beeee herkes burdaymış" dedi.İşte o zaman Mehmetin dedikleri aklıma geldi. Bazen onun için bunu yaptım şunun için bunu yaptım hatta herşeyin arasında kendime bile zaman ayırdım derken aslında burnumuzun dibinde olan ailemizi görmediğimizi düşündüm. Tabi birazda dedemin isyanı bana bunu hatırlattı. Bende evinin her köşesine torunlarının resimleri yerleştiren dedeme bir süpriz hazırladım. En kısa zamanda 93'ten kalma resmimi burada da paylaşacağım...

Seni seviyoruz dedecim...

Hiç yorum yok: