3 Şubat 2010 Çarşamba

küçük şeylerin altındaki büyük anlamlar

Berrak'a ilham vercez falan derken ilham bize geldi sanki Muge:)

Bugün uzun süre ara verdiğim vakıfcığıma geri döndüm. Ben yokken, başlayıp da ilerleyemediğini düşündüğüm projeler almış başını gitmiş. Doğurduğum projelerin büyüyüşünü görememek kötü oldu ama olsun, o aşamalar zorluydu şimdi kurdele kesme zamanı:)
Avrupa Kültür başkenti kutlamalarını yaptık yapmasına da engelliler için neler planladık tüm bu süreçte diye sormak istiyorum vicdanım azıcık da olsa rahat şekilde... Vakfım ve kendi adıma mutluyum ve gururluyum ki 2 önemli projeye imza attık. Açıklama yapmayayım en kısa zamanda geliyor süpriz olsun:)

Haftasonu herşeyden vakit bulup işten, okuldan, spordan, projelerden uzaklaşıp biraz da engellilerle zaman harcamak onlara bişeyler kazandırmak "öğrenciyken kar yağdığında tatil olunca sevinirdik ya hani" en az onun kadar mutluluk veriyor:)İnanmayan varsa denesin görsün, hala inanmayan varsa yolu düşen herkes fiziksel engelliler vakfına uğrayabilir...

1 yorum:

Mehmet ZoR dedi ki...

Yorumuna başlamadan önce ilk olarak bu şekilde yazılarınızı okuyabileceğimiz ve yorumlar ekleyebileceğimiz bir blog açtığın için en içten dileklerimle teşekkür etmek istiyorum. Hele hele ilk yorumumu bu şekilde anlamlı olan bir yazıya yaptığım için kendimi de en içten duygularımla kutluyorum. Bu vesile ile beni dünyaya getiren anne ve babama...

Öhm her neyse ne diyordum, heh evet vakıfcığın.. Zamanın su gibi akıp geçtiği şu zamanda insanların mesela uzun süre görüşemediği bir arkadaşı (buna kendimide dahil ediyorum) ile bile konuşurken "çok yoğunum, vakit bulamadım aramaya" diye kendini ve karşındakini kandırırcasına söylediği bahaneler ile yaşarken senin bu şekilde anlamlı işlere/projelere imza atman ve bizim gibileri buna teşvik etmen gerçekten çok anlamlı.

Ne demişler "yaşadığımız hayatı biz seçeriz!" (Türkçe yazınca da cümlenin anlamı basitleşti sanki, neden ingilizce yazınca daha karizma gözükür ki? Whatever.. :)