20 Şubat 2010 Cumartesi

it's time to play the music

bir haftalık (o bir haftayı birde bana sorun) aradan sonraaaa işte geldim burdayııım...
şöyle bir kenara çekilip öteki benle baktım geçen bir haftaya...

bütün hafta mesai ile geçer artık çıkış saati en erken 8 olmuşken ,okul başlamış herkes cumaya kadar gelmezsen dönemi çöpe at diyordu... cuma günü tüm bu baskı ile birlikte çıkış saatimi 17:30 olarak belirledim ve okula ışınlandım.veeee ilk darbeyi yedim:) siyasal iletişim üzerine olacak tezim son dk golüyle sosyal ağlarda bankacılık pazarlama stratejilerine döndü.ne gerek var şimdi facebookla twitterla tezi karıştırmaya...belki doktora yapcam neden hayallerimi yıkıyosun.bu yaptığın insanlığa sığar mı :) (dimi Müge)

ne olursa olsun moral bozmak yok, iyi yönünden bakalım.hafta içi sahalarımızı belirlemek için döküldük yollara. anadolu yakasındaki sahamız ayarlandı bile sıra geldi avrupaya...ayrıca Kaan Kural'da bizle olcak geriye sadece Acun kaldı. onunla da programı uydurabilirsem basketçilerimizin koluna bacağına kuvvet:)

en kısa zamanda duyurumuz yayında olacak.sizlerle detayları ve sonrasında da fotoğrafları paylaşmaya devam edeceğim...

1 yorum:

admin dedi ki...

Sitenizi sürekli takip ediyorum. Yazılarınız çok güzel, yazılarınızın devamını bekliyorum.. iyi geceler