9 Mayıs 2010 Pazar

Bana kaderimin bir oyunu mu bu

diye sormak hatta hayyykirmak istiyorum... Mayis ayiyla birlikte bahar geldi hersey duzelcek derken daha ilk haftadan h.sonu mesailerine basladik.Ing ring in 2gunluk yogun ama zevkli programinin ardindan (mugeyle ozanin ve ozgurun ellerine saglik) cuma aksami kokteyl sonrasi sondan 3.sinavima girmek uzere okulun yolunu tuttum. Sunum bitti oh derken hocanin cok az zamanin kaldi ve projen icin calismaya hic gelmedin demesi haftasonuna nasil girecegimin habercisiydi. Ama kulagimi tikadim bunlara moral bozmak yok once turhan beyin geceye damgasini vuranntelefon sakasi esliginde asmalida yemek sonrasinda dogum gunu pastamizla baykusta orhana supriz... Cumartesi sabah 8de calan alarmla birlikte haftasonunun vazgecilmez mekani bankaya yolculuk. Ingilizce projesinin ilk meyvesini aldim.sinavlar bitti:) bankadan kendimi disari atip asli efe ve anila hisarda kahvalti ustune bebek programinda eslik ettim.aksam aslinin deyimi ve ozan efe anilin secimiyle cumartesine yakisir bir yemek sonrasi 360da solugu aldik.bu yazi cok bir gunluk tadinda oldu farkindayim ama 360in detaylari buraya yansimasa da olur:) sabah 4bucukta uyuyup sonra 8bucukta yine bankada actim gozlerimi.veee ist ankara izmit etaplari tamamlandi... Darisi diger illerdeki sinavlarin basina diyorum ve koca haftasonu projeye bir satir karalayamamis olmanin verdigi aciyla ama fenerin attigi 3golunde sevinciyle basimi yastigima koyuyorum...

Hiç yorum yok: