28 Nisan 2010 Çarşamba

Hayirdir insallah

Gecenin bir yarisi 1haftadir 10dan once kalkmadigimi da dusunursek bu uyku hangi akla hizmet kacabildi acaba? Ama kacti iste bi kere.tam da yilin sunumunu kazasiz atlatmis ve hicbir elestiri almamis huzurla uyuyabiliriz demisken. Bugun sunu sordum kendime neden sahilden giderken oradaki zengin hayatlarin icine dahil olmak zorundayiz.neden o evler nasil dosenmis 106 ekran tv lerinde ne izliyolar gormek zorundayiz? Bilmem kac milyar para verip yaptirdiklari o perdeler ne ise yariyo acaba? Biotobus dolusu insan belkide sahip olamayacaklari o hayati neden izlemek zorunda her aksam evlerine donerken? Uykumun kacmasinin nedeni biraz da adaletsiz dunyanin bize dusundurdukleri ve yaptirdiklari olabilir aslinda... Gecenin 12bucuginda yapcak daha iyi biseyiniz yoksa bunlari sorgulamaya baslarsiniz tabi...daha fazla huzuru mutlulugu kacirmamak kafayi bunlarla bozmamak adina artik sahilden gecen herkesi o camlarin arkasindaki hayatlara soylecekleri sozlerle basbasa birakip uykunun kollarina birakiyorum kendimi.

3 yorum:

BlueSilence dedi ki...

Nerenin sahili?

SebneM dedi ki...

arnavutkoyden emirgana kadar uzayan sahil...

BlueSilence dedi ki...

:) bazen ben de aynı şeyi diyorum içimden. Hatta bazen "görgüsüzler" diye çemkiriyorum bile sanırım.