26 Nisan 2010 Pazartesi

hayatımın en güzel 6 gunu olması gerekirken...

Malesef en kötü 6 gunu şeklinde geçiyor izinli olduğum şu süre :( Biri bana olur da çalışırken yüksek lisans yapılıyo mu diye sorarsa hem mezarda yatıp hem de helvanı kavurabilir misin diye sormak istiyorum!!!


Okulun bitmesine son bir ay kala artık isyanlardayım. Cuma günü süper bi gecenin ardından uyumakla sonra da Kanyonda geçti. Tam bütün tatil böyle geçse derken, cumartesi sabahı bankaya tıkılmakla başlayan haftasonu, pazar günü akşam üzeri bankadan kendimi dışarı atmamla son buldu. Evde izlenen Fener maçını, Tophanede izlenen cincon maçı takip etti. Derken farkettim ki koskoca 3 gün ellerimin arasında kayıııp gitti, bu sürede teze mi baktım projeye mi? Pazar akşamı 11 de gelen uyku pzrtesi sabahına projelerime zinde başlayacağımın habercisiydi. Sabah ın 8inde Aslı nın telefonuyla tek gözüm açılsa da izinli olmanın verdiği coşku 10a kadar yataktan çıkarmadı beni.
Elimde Cornflakes karşımda TV E.L Raymondun en keyifli bölümlerinden biri... İşte hayat buuuu...
derkeeeen alarmın bana ders çalışmalısın dedi. Kaçan keyfimle birlikte oturduk masa başına. Şu satırları yazmaya başladığım anda bir projenin bittiğini müjdeliyorum:) Geriye kaldı 2 ödev, 2 sunum ve koskoca bir tez. Tüm bunları yapmak için de minicik bir ay var önümde...

Şimdi sormak istiyorum çalışırken yüksek lisans yapılır mı?

Hiç yorum yok: