5 Nisan 2011 Salı

sevgili blogum beni affet

Seni kaybettim sanmıştım...

Sevgili Haluk beni her gördüğünde artık yazmayı bıraktın diyince bende yoğunluğum ve blogların kapatılmasını bahane ederek "yaa ama yazcak yer kalmadı ki" diyordum. Ama artık bahanem kalmadı. Bloglar açıldı ve ben işlerimi devretmiş 4 seneye yaklaşan bir süreci tamamlamak üzere cumayı bekliyorum:) Fırsat bu fırsat iş yerinden yazıyorum yine:)

Duygular karman çorman havalarda uçuşuyor, hem heyecan hem mutluluk diğer tarafta bir burukluk... Gidenler, geride kalanlar... Sayfanın bir tarafında artılar bir tarafında eksiler...
Yep yeni bir takım yep yeni işler yep yeni kişiler...
Geride bunca zaman için yazılacak yüzlerce anı...

Ama bu karmaşanın içinde fazla boğulmadan ara ara bu anıları hatırlayarak ve hatırlatarak yaşasın blogum sana tekrar kavuştum diyorum...

Hiç yorum yok: