16 Ekim 2010 Cumartesi

bu da nerden çıktı dedirten sorular:1

Yazılarımı yorumlarından mahrum bırakmayan sevgili Bluesilence:)
Uzun süre ara vermemek adına spontane gelişen bir soru üzerine yazmak istedim. (spontane kelimesi birilerinin kulaklarını çınlatır mı acaba:) )
Gelelim soruya, neden alkol sonrası insanın canı en çok burger istiyor? Alkollu geceleri takip eden günlerde sabahın köründe bile burger yememize neden olan bu dürtü neden kaynaklanıyor?
Oturdum başladım araştırmaya ama yaptığım araştırma sonrası kandaki alkol oranını dengelemesi, mide bulantısını yatıştırması ve vücudun sıvı ihtiyacını gidermesi için şekerli şeyler tavsiye ediliyor. Özellikle çevirme anlarının kurtarıcısı olarak vazgeçilmezimiz çikolata ilan edilmiş.

Tabi ben bu kadarla kalmadım, burger krizi geldiğinden beri herkese soruyorum ve aynı cevabı alıyorum. Hamburgeeeer:) Hem de en soğanlısından turşulusundan Whooper:) Yani açıklamalar tatlı yönünde olsa da ben yaptığım istatistiklerden sonra tuzlu şeylerin tatlıdan daha çok istendiğini ve tüketildiğini gördüm. Belkide tekila-tuz-limon un açıklaması da buradan geliyordur.
Aksi olsaydı limon ve tuzumuzun olmadığı domatesin tekilaya eşlik ettiği gün o talihsiz resimler çekilir miydi:)))



Bu arada kimsenin beğenmediği ve dırdırlarını dinlediğim o  akşamın sonunda yeni trendin tekila-domates suyu olduğunu öğrendik. Denemeye değer:)

Son olarak aşağıda mideniz ne kadar kaldırır bilemesem de tavsiyeleri paylaşıyorum...

4 yorum:

AE dedi ki...

spontane olmak benim işimdir.. :)

BlueSilence dedi ki...

Vaay ünlü olmuşum :)

SebneM dedi ki...

:)
ne diyosun alkol sonrası hamburger mi tatlı bişeyler mi?

BlueSilence dedi ki...

:) Ben çok içmem öyle ama hamburger ağır basıyor gibi sanırım.