14 Aralık 2010 Salı

süprüüüz zamanııı...

2 haftalık tatile doğru geri sayımı yaparken bir yandan da hadi artık yeni yıl gelsin de yeni takvimlere geçelim diye üstü karalanmış takvimime çentikler atıyorum.
Hediye faslı 23ünden sonra burada olmayacağım için yavaştan başlamış oldu benim açımdan. Ufak tefek hediyelere bakmaya başladım hatta bazılarını içine bir tutam sevgi de katarak kendim yapmaya başladım:) Bu yıl bir keçe modasıdır gidiyor, yaka iğneleri tokalar süs eşyaları... Karar verdim keçeler biraz burnumu kaşındırıp beni hapşırtsa da benim de elim iğne iplik tutabilir dedim oturdum rengarenk keçelerin başına. Önümde bir birinden güzel modeller "kolaysa yap" der gibi bana bakarken bir iki deneme fiyskoyla sonuçlansa da ortaya bişeyler çıktı tabi:)



Bunları ben yapmadım, ama bunları yapacağım günlerde gelecek:)

Herşey bir yana bu yılbaşında internette alışveriş sayfalarını gezip kime ne alacağım şimdi ben diye düşünürken, haftasonu sanki tur düzenlenmiş kadar kalabalık alışveriş merkezlerinde kaybolurken bir de herşey neden bu kadar pahalı diye isyan ederken dedim ki neden bu sefer bir değişiklik yapıp herkese olmasa da bazıları için kendim hediyeler hazırlamıyorum???

Sonuç; işte akşamları elimde makasım dilimde şarkım;
rastık çekerek MAHMURE
yastık dikerek MAHMURE
yaşar yuvada kuş gibi
sek sek sekerek MAHMURE...

Benim gibi bu el işi zımbırtılara kendinizi yeni verdiniz ve şişti, yündü, tığdı, danteldi pek anlamıyosanız buradan yardım alabilir hatta yarattığınız şeyleri paylaşabilirsiniz...
Kim bilir belki bir gün ben de buraya koyacak kadar güzel şeyler yapabilirim:)

Hiç yorum yok: