20 Haziran 2010 Pazar

Sumukten zarar gelmez...

Okuldu sinavdi odevdi tezdi derken bitti gitti okul.sarap geceleri birbiri ardina duzenlenmeye basladi.iste dun gecede onlardan biri yapildiktan sonra bugun ogleden sonra 4te zar zor uyandigim ve su saatte (saat gece 2) hala uyuyamamis oldugum bi de hapsurup durdugum icin bu yaziyi yaziyorum simdi...ne alaka gece gece hapsururken blog yazmak diyenlere; hepinizin sumuklu bi arkadasi olmustur heralde.bende bu gece onu andim... Cook sevdigim sumuklerine ragmen her sene birlikte oturdugum sevgili BY sen iyiki varsin...sen oldugun icin simdi esas zarar veren seyin sumuklu insanlar degil bencil,kiskanc vs vs insanlar oldugunu anliyorum.siranin cesitli yerlerine surdugun icin ustume bulasan sumuklerin en azindan tum soylenmelerime ragmen suyla cikiyodu.tabi verdigin maddi zarar bunla kalmiyodu.vucudundaki eksikleri gidermek icin yedigin 0.5 uclarimi bitirdiginden kantinden biseyler almam icin verilen harcligim uc almak icin kullaniliyodu hep.ama biliyorum ki ne sumuklerin nede katur kutur yedigin uclarla bana zarar veremezsin... İste bu yuzden iyi ki varsin sen...korkma adin bende sakli bu kadar rezillikten sonra kiyamam adini aciklamaya:)

Hiç yorum yok: